اس ام اس سری دوم


عاشق

روی گل زرشکی / با یک مداد مشکی / هزار دفه نوشتم / تو انتهای عشقی .
 
                                              

                                              

شیشه می شکند و زندگی می آید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنیست ، پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

                                            

همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟ اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام .

                                            

آرزویم با تو بودن با تو موندن است ، حتی اگر فقط یک شب باشد ، دوست دارم زمان در عشق تو بگذرد ، دوست دارم با تو جان گیرم ، با تو جان ببازم ، تو اجازه دادی عشقت را احساس کنم ، تو به من دل سپردی من هم دلمو باختم ، پس با تمام وجود میگویم تو را می پرستم !
 

                                            

در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟ عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری

                                           

اشک ها اسکی سوارانی ماهرند که از زیر چشم ها شروع به حرکت می کنند و از گونه ها با مهارت می پرند و در کنار لب ها از خط پایان می گذرند

                                              

گر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید ، برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم ، اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید ، برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن را خواهم زد ، عشق بها دارد ، من و تو بودیم و یک دریا عشق ، حالا من هستم و یک دنیا اشک ، آری ، عشق بها دارد !

                                   

تو اگر هیچ شوی گوهر زیبای منی / خودمانی به تو گویم همه دنیای منی .

                                    

از استخوانم برایت قلمی می سازم و از خونم مرکب تا بنویسم دوستت دارم

                                 

یه عشق برات کشیدم میون دریا / رو ماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا .
                                         

برای زیستن دو تا قلب نیاز هست ، قلبی که دوست بدارد و قلبی که دوستش بدارند ، قلبی که هدیه بدهد و قلبی که بپذیرد ، قلبی که بگوید و قلبی که پاسخ دهد ، با یک قلب عشق متولد نمیشود و با یک قلب دوست داشتن معنا ندارد .
                                  

اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم / بدون که تو رو فراموش نمیکنم عمرا .

                                                  

گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی / یاد کن از قلب بی تابی که هردم یاد توست

                               

خداوندا تو ستاری / همه خوابند تو بیداری / به حق خواب و بیداری / عزیزم را نگهداری

                                   

عشقم با خاطره ای زیبا شد ، از سوی تو آن خاطره گر هیچ است ، اما حاصل آن خاطره عشقی زیبا شد ، یک قدم مانده تا عشق .
                                      

دوستی را باید از کویر آموخت که به عشق خورشید از دریا بودن گذشت .
                                             

آن بوسه که از روی تو در خواب گرفتم / گل بود که از شاخه ی مهتاب گرفتم / هرگز نتوانی ز من دور بمانی / چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 26 ارديبهشت 1389برچسب:,| 18:12 | مرتضی|

De$ign:khanoomi